به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا نوشت:

اثر حضور رئیس مجلس در میان ویرانه‌های بیروت را باید از کامنت‌ صفحات رسانه‌های عربی دید. کاربران عرب، با افتخار از به مبارزه طلبیدن جمهوری اسلامی ایران سخن می‌گویند و عقب زدن رژیم را یادآور می‌شوند. حالا اینجا در تهران ما گیر افرادی هستیم که بازهم می‌خواهند داستان را در گل‌ولای جناح و انتخابات سه ماه پیش ببینند.

درست است که محمدباقر قالیباف به این سفر رفته اما در واقع این جمهوری اسلامی است که آنجا قد بلند خود را به تمام طرف‌های منطقه و فرامنطقه یادآور می‌شود. مسئله اصلی، عظمت نظام اسلامی و مردم پشتیبان آن هستند و نه این شخص و آن جناح. تقلیل این عظمت به دعواهای توییتری این و آنی، ظلمی است به تمامیت جمهوری اسلامی ایران.

اینکه چند دانه اکانت، حرفی بزنند که خلاف این راهبرد کلان‌نگر باشد، هیچ ربطی به موضع رسمی تیم رسانه آقای قالیباف نداشته و ندارد و نباید مورد تفسیر ناصحیح درباره کنشگری رسانه‌ای آنان قرار گیرد. موضع رسمی ما این است که این سفر رسمی را باید در همان قد و اندازه ملی و فراملی‌اش دید. قالیباف مسئول عالی در جمهوری اسلامی ایران است.

از طرف دیگر باید دید که برخی اکانت‌های معلوم‌الحال و حتی برخی رسانه‌های رسمی، به اندازه لازم به این موضوع نپرداخته‌اند و حتی با تاخیر چندساعته یا با حداقل ممکن، اخبار آن را در خروجی خود قرار دادند. یعنی حب و بغض‌های سابق‌شان، اجازه‌ی دیدن عظمت کار جمهوری اسلامی را نداده است.

خلاصه اینکه مسائلِ مهم اینچنینی را باید در همان چارچوب واقعی خود دید. چارچوب واقعی این است: جمهوری اسلامی ایران با تمام توانش حامی محور مقاومت است. چه در میدان نظامی، چه در میدان رسانه‌ای و چه در میدان سیاسی و دیپلماتیک. اشخاص هم همگی ذیل این پرچم پرافتخار هستند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس